• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Presentation

Kevbs

Breitling
Hej! Efter att ha varit medlem här ett tag så är det väll dags att presentera mig, det blir en mini presentation eftersom jag samtidigt försöker natta en dotter på 1,5 år :) Kevin heter jag, 25 år gammal och bor med min lilla familj ute i Stockholms skärgård, har ett grymt stort intresse för allting som har med "gubb prylar" (enligt sambons kommentarer) att göra, cigarrer, konjak, whiskey och klockor.. Ja ni fattar :) Blev väll intresserad av klockor första gången någonstans runt 7år åldern när jag fick två av min gammel morfars Longines ur (fickur såklart) och sen dess har det bara gått vidare. Äger inte världens största klocksamling just nu men alla ur tilltalar mig på något speciellt sätt, oavsett pris eller utseende så finns det nästan ingen klocka jag inte blir intresserad av.

Ville bara säga hej! Hojta gärna till om det är något!

Med vänlig hälsning,
Kevin
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Ähh, varmt välkommen! Bo ute i Stockholms skärgård, låter som en dröm. Tänkt att jag i sommar för första gången ska ta mig ut till denna omtalade skärgård.
 
Topp