• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Presentation

Whale

Cartier
2-Faktor
Hej alla,
Mitt klockintresse har vuxit med åldern, och nu är jag på jakt efter ännu en klocka. I min samling är jag främst stålt över min IWC Portofino med en väldigt läcker mesh. Jag vill även framhäva min longines legend diver som många har slängt ett extra öka på. Innehar även en Breitling navitimer som inte sitter snyggt på mig, därför är jag framförallt sugen på Omega Speedmaster first watch on the moon. Antar att det vimlar av medlemmar som innehar har denna klassiker? Vilken modell av speedmastern passar er bäst?

Ha det fint!
/Henrik
 

Husse

Patek
Hej alla,
Mitt klockintresse har vuxit med åldern, och nu är jag på jakt efter ännu en klocka. I min samling är jag främst stålt över min IWC Portofino med en väldigt läcker mesh. Jag vill även framhäva min longines legend diver som många har slängt ett extra öka på. Innehar även en Breitling navitimer som inte sitter snyggt på mig, därför är jag framförallt sugen på Omega Speedmaster first watch on the moon. Antar att det vimlar av medlemmar som innehar har denna klassiker? Vilken modell av speedmastern passar er bäst?

Ha det fint!
/Henrik
Välkommen till träsket!:)
Som du kanske förstått, diskuteras det allt möjligt och omöjligt klockrelaterat här!
Roliga och allvarliga saker!
Vi försöker ha högt i tak!
Börja posta!
Ha det gott!
 
Topp