Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

prim klocka hjälp tack

Diskussion i 'Diskussion' startad av issac, 18 februari 2015.

1. issac
    Trådstartare

issac Torpare

Hejsan mina fina vänner! Jag har då en prim klocka som jag har lite svårighetter att ställa så att den lnte går för fort eller sakta. Hur ska jag ställa in det? Hur ska det här saken stå?

Bifogade filer:

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Har du några bilder på hela klockan?

3. issac
    Trådstartare

issac Torpare

Ska nog gå att ordna

4. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Ser inte piggen .Men mot plus om du vill att den ska gå fortare och mot minus om du vill tvärtom . Finns inget speciellt ställe för piggen utan du får kolla av hur den går och justera tills du är nöjd . Dra upp och låt gå ett dygn ställ rätt tid och kolla hur mycket den diffar . Justera och kolla igen

5. issac
    Trådstartare

issac Torpare

Tack för hjälpen

Mårtenssons ur Brookfield