• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Prima Junghans mycket ovanlig modell Spitzen kvalität

calzone

Vacheron
Köpte den här nyss och har undersökt klockan hos en expert. Det visade sig att just denna modellen med detta urverket är mycket ovanlig. Så jag tänkte tjäna mig en hacka :). Jag gillar klockan skarpt men måste ha pengar till snus. Klockan har massa funktioner o finesser på baksidan.

Pris 1000 : - skickat !
DSC_0054_zps4ad767b3.jpg
DSC_0057_zpse116314e.jpg

DSC_0050_zpse3df71f6.jpg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Fyfan, synd att man var tvungen att åka på en tandläkarsmäll så man får leva snålt! Hoppas den är kvar efter löning?
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag gillar egentligen inte att kladda i annonser, men visst är detta ett skämt?
 

Smulan

Rolex
Är det Bojkes gamla klocka som är ute igen :D Kan lägga en Baby-G som delbetalning men 1500 är ju galet!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Vad i helvete hände? Jag skickade ett pm till Seikoman87 att jag tar den! Får ett pm tillbaka att det är flera som har bjudit högre än vad han lade ut den för...

Jag bjuder 1550kr och betalar frakten.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Allvarligt, nu blir jag lite sur, det brukar vara god stämning här men nu är det huggsexa och surt. Jag pmade också och fick samma besked som ovan. Ok, 2100 hämtat!! Mitt sista bud.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Okej, jag ska erkänna att detta faktiskt var jävligt roligt, snyggt att du lyckats få med dig så många KS-profiler på detta. När folk faktiskt började buda så kände jag en viss irritation. Well played! :D
 

calzone

Vacheron
Jädrar vad många intresserade :eek:, alltid kul att få tjäna en hacka, "hoppas du inte tar illa upp Bojke", men du kunde faktiskt gått till en värderingsexpert själv. Lutar åt att Hardy får köpa den eftersom jag är i behov av dollars :D
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Men va FAN. Jag vill ha den. Bjuder 100kr mer än alla andra hela tiden. Är dock på semester i Lund just nu så jag kanske missar chansen :(
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Okej, jag ska erkänna att detta faktiskt var jävligt roligt, snyggt att du lyckats få med dig så många KS-profiler på detta. När folk faktiskt började buda så kände jag en viss irritation. Well played! :D

Va? Vet du om att det gick en liknande (samma modell) på Kapalns för 4200kr plus 20% eller vad dom tar ut i provision?, för ca en månad sedan. Ska försöka hitta länken till auktionen.

Seikoman87 jag står fast vid mitt bud eller byte mot min Aqualand plus pengar?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
När stänger auktionen? Tycker det blev lite dyrt men är ändå intresserad. Kan man fundera till imorgon?
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Men va FAN. Jag vill ha den. Bjuder 100kr mer än alla andra hela tiden. Är dock på semester i Lund just nu så jag kanske missar chansen :(
Mina morföräldrar hade en exakt likadan och denna skulle vara perfekt i present till min mor. Jag bjuckar en hunka mer än leben som i sin tur ligger en hundring över alla andra!
 

Hardy

Thug
just nu jävligt luddigt vad högsta är. 100kr över alla andra kan ju omöjligt va ok att lägga. är 2500 högst just nu?
 
Topp