Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Pris för iwc 3706

Diskussion i 'Diskussion' startad av Yo-han, 31 oktober 2012.

1. Yo-han
    Trådstartare

Yo-han Troll probationary

Vad är ett rimligt pris för en 3706? Bör man betala mindre för en med tyskt datumhjul vs engelskt eller är det samma lika?

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    21-25kkr brukar de väll ligga på beggade hos privatperson, men det var ett tag sen jag kollade. Tror det var i staterna då så moms på det eller några kronor dyrare vid handel direkt från europa.
    Får väl lägga på några kronor om du vill ha beggad från butik såklart.
    Datumhjul tror jag är högst personligt, jag skulle snarare betala lite mer för det tyska bara för att få veta att jag skall dö varje tisdag och tyskland ligger så nära för en vettig andrahandsmarknad där, men är ju som sagt upp till var och en. Kan ju kanske vara lättare att flippa engelsk rent generellt.

Tror hur som inte att du kommer få lägga till något för det ena eller den andra hjulet.

Mårtenssons ur Brookfield