• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pris för iwc 3706

Yo-han

Troll probationary
Vad är ett rimligt pris för en 3706? Bör man betala mindre för en med tyskt datumhjul vs engelskt eller är det samma lika?
 

max

Dancing Queen
21-25kkr brukar de väll ligga på beggade hos privatperson, men det var ett tag sen jag kollade. Tror det var i staterna då så moms på det eller några kronor dyrare vid handel direkt från europa.
Får väl lägga på några kronor om du vill ha beggad från butik såklart.
Datumhjul tror jag är högst personligt, jag skulle snarare betala lite mer för det tyska bara för att få veta att jag skall dö varje tisdag och tyskland ligger så nära för en vettig andrahandsmarknad där, men är ju som sagt upp till var och en. Kan ju kanske vara lättare att flippa engelsk rent generellt.

Tror hur som inte att du kommer få lägga till något för det ena eller den andra hjulet.
 
Topp