• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

easy rider

Brüno
2-Faktor
Ca 10k tillbaka av masen. Kommer väl gå till andra skatter istället...


...eller till något nytt. Spanar på LLD, är ju inget fan av nytt, eller återigen DJ. Återstår att se...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
2013-06-01 Utbetalning

Snabba ryck av skattmasen om man ska tro skattekontot. Tyvärr verkar de inte använda någon bank i västvärlden då pengarna ännu saknas på mitt konto. :(

Skatteåterbäring är alltid lite scary. På ett sätt blir man glad för man får tillbaka och på ett annat blir man fullkomligt livrädd när man inser hur mycket man betalt för mycket i skatt.
 
  • Like
Reactions: ZQT

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vad får man för 7700kr :) ? Vem har något intressant att sälja, något som inte sett ljuset i K&S tråden? Färdigprutat och klart :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Om någon av er känner att ni vill lägga era skattepengar på en Speedmaster Mark II så har jag en som söker ny ägare ;)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Bumpar den här tråden. För nu är det väl snart dags igen? :)

Oavsett om ni får tillbaka eller ska betala in, och oavsett om det är ett stort eller litet belopp, så utgår jag ifrån att ni alla likställer skattekontot med klockditot? Därför undrar jag helt enkelt; vilken är årets skatteklocka?

Själv funderar jag på att delfinansiera en Pelagos... (Lånad bild)

y8y9e6e7.jpg
 

jabla

Sarlacc
Bumpar den här tråden. För nu är det väl snart dags igen? :)

Oavsett om ni får tillbaka eller ska betala in, och oavsett om det är ett stort eller litet belopp, så utgår jag ifrån att ni alla likställer skattekontot med klockditot? Därför undrar jag helt enkelt; vilken är årets skatteklocka?

Själv funderar jag på att delfinansiera en Pelagos... (Lånad bild)

Vill helst inte likställa för då hade jag varit tvungen sälja något för att betala restskatten.
Enda rätta är att tömma klockkontot på ett inköp innan skattebeskedet kommit. :D

Edit: När kontot vart tömt blev det den här så jag får väl kalla den för årests skatt.

WP_20140523_004.jpg
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag har visst bet för lite skatt under året som var, fick komplettera med en inbetalning på 35k :(
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Ca 30% av det jag får in går oavkortat till service på Sub'en,
resten sparas..om jag är duktig och ingen vansinnigt spännande klocka dyker upp dvs:)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Vill helst inte likställa för då hade jag varit tvungen sälja något för att betala restskatten.
Enda rätta är att tömma klockkontot på ett inköp innan skattebeskedet kommit. :D

Edit: När kontot vart tömt blev det den här så jag får väl kalla den för årests skatt.

WP_20140523_004.jpg

Värst vad det dyker upp bilder på wg DDs idag... Det kanske är ett tecken...
 

jandan

Panerai
Jag får också vänta tills i december, hurra, 49:- tror jag jag skulle få tillbaka, räcker till.... precis ingenting :(
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Vill helst inte likställa för då hade jag varit tvungen sälja något för att betala restskatten.
Enda rätta är att tömma klockkontot på ett inköp innan skattebeskedet kommit. :D

Edit: När kontot vart tömt blev det den här så jag får väl kalla den för årests skatt.

WP_20140523_004.jpg

Grymt! Från klarhet till klarhet jabla

Släng gärna upp lite bilder i vintage-delen, spännande med door stop dial och texten har jag inte heller sett förut! Spännande!! :hungry:
 
Topp