• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Man tackar!
Screenshot_2014-06-04-00-55-06.png
Hur är M2? ;)
 

16610

Patek
2-Faktor
nice! Dollars på kontot. Har dok redan köpt en klocka;) kanske ska köpa en till vem vet
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Fick också in stålar. Hela 1700 spänn... räcker till en OK utekväll och ett natoband. Med lite tur.

Inte bitter... :D
 

Ryttaren

Rolex
Swedbank här och mina hundralappar har inte trillat in än. lämnade skattekontot 31/5 (bokfört så iaf).
 

watchwelder

Friends of KS
Ramlade in lite stålar idag! :) (Swedbank här) Om det inte varit för att jag håller på att ta MC-körkort så hade det nog blivit en Oris Aquis, får vänta lite till...
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Att sälja två lägenheter under samma år gör att jag gråter just nu när jag ser hur mycket ni får tillbaka. Hälsningar en deprimerad Guskleto :drowning:
 

Tias.F

Cartier
Är grymt avis på er som får lägga pengarna på nåt skoj, och inte ösa ner dem i det svarta hål som kallas villa...
 

WBergdahl

Panerai
Jag har fortfarande inte fått några pengar... Jag vågar nästan säga att anledningen är SEB i kombination med K4n! :mad:
 

MBx

Cartier
Återbäringen kom den 2/6-14. Tidigt (?) trots både K4 och K6-blanketter.

Inte tillräckligt för en bättre klocka men en bit på väg.:)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Fyllde också motvilligt ut en K4 och har också SEB, men återbäringen dök upp igår förmiddag. :D Inte nog för en klocka dock, kanske för två endlinks och en öl..
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Tjong i medaljongen! Plötsligt händer det! Sådärja! Alla som vill sälja klockor kan pm:a mig! ;)
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Redan förbrukat, en xxx (kommer i unboxing inom kort...), och givetvis en Zodiac från Eriks återhållsamma tråd, bilder kommer, tyvärr i exil i Holland just nu. 2 avier väntar på uthämtning.
 
Topp