• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Prisbump 26/2! Bang & Olufsen Beolab 4000 med golvstativ

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Kan tänka mig att byta mot något klockrelaterat :)

Säljer nu ett par välvårdade Beolab 4000 med golvstativ.
De är i mycket fint skick både in- och utvändigt och jag har inte märkt några problem med något av registren. Tygskyddet är grått som ni ser på bilderna. Tygskydd bleks såklart och min uppskattning är att färgen är ungefär ca 90% av nyskick (högst ovetenskapligt...!) hehe. Nya tygskydd från B&O kostar 1000 kr senast jag frågade.
Man tänker ändå inte på blekningen, men lika bra att upplysa om allt i en annons för att få så nöjd köpare som möjligt.

Högtalarna kommer på golvstativ (äkta B&O såklart) vilket inte är helt lätt att hitta. Något mindre jack i "foten" från dammsugning. På golvstativ blir högtalarna en fin inredningsdetaljning, antingen mer framträdande i vardagsrummet (t.ex vid TV-bänken) eller mer diskret placerat i något hörn. Beolab 4000 har bra spridning och kan placeras lite varsomhelst i rummet, tycker jag.

På köpet medföljer inköpskvittot och lite vanliga RCA-kablar så att du kan koppla in dem. Jag har självt kört dem till en Airport Express, kostar bara 800 kr, och strömmat trådlöst via AirPlay. Funkar kanon.

Helst F2F i Malmö/Skåne. Kan skicka dem men räkna med en femhundring i frakt.
Pris: 4200 kr
Retur: Nej, inte vid F2F affär.


Högtalarna är nerpackade och jag hittade inte så många bilder på dem, därför är endast de två översta bilderna mina. Kan givetvis ta fler bilder om det finns seriöst intresse.
IMG_0425 kopia.JPG
IMG_0426 kopia.JPG
IMG_9799.jpg
portffs-359.JPG
BEOLAB4000-004.JPG
 
Senast ändrad:
Topp