• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump 28/1 Blå Tudor Pelagos 2015 och extra gummi

BCKSTRM

Rolex
Tja!
image.jpeg

Har en helt underbar blå Tudor Pelagos som jag lurar lite på om jag ska sälja till förmån för en dressare.

Den behöver väl ingen närmare presentation, men detta är alltså den prisbelönta Pelagos som presenterades på Basel i år. 500m vattentät, 70h gångrederv, inhouse verk och världens kanske fetaste lume är några av egenskaperna denna klocka har.

Klockan är utplockad denna hösten och är naturligtvis i mycket gott skick. Det finns väl något litet märke på spännet men i stort sett nyskick.

Självklart är den fullset, men boxar, bok, extra länkbitar, cert och certhållare.

Jag tänker mig 31.500:- (Jag slänger nu också med det orangea gummit) (tidigare 32.900) och ser gärna f2f i Stockholm. Ingen retur vid f2f då den är i det närmaste ny, med massa garanti kvar.

Aktuella byten är JLC Master Ultrathin Small Second eller JLC Master Ultrathin Moon. Saknar min 116610 Sub-C lite så det kan kanske vara aktuellt också ;)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

PS. Ser nu att Lumebilden är på min svarta Gen-I Pelagos (den nya generationen har ej lume bredvid datumet), men den är såklart minst lika bra på den nya modellen ;) Jag försöker fixa en ny lumebild om det önskas.

Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp