• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Vintage Certina

felixSch

Omega
Hej!

Säljer några vintageklockor.

Kommit fram till att jag måste lätta på antalet projekt, säljer därför även några rep. objekt.

Bud är välkomna om någon är intresserad, men tycker klockan är fel prissatt.

Retur inom 3 dagar från mottagande om något ej stämmer överens med min beskrivning/bilder.

Skickar fler bilder vid intresse av något objekt!

Pris är med frakt, om REK önskas står köparen för det.

Från vänster till höger:

Såld! 1. Certina DS, manuell vit tavla. Går ok men har ingen servicehistorik på den. Fint glas som dock ej är original.

Pris: 750kr 1000kr

Såld! 2. Rep. objekt. Certina DS svart. manuell. Ovanligare tavelvariant. Mycket torrsprickor i plexit, men tavlan ser ut att vara i gott skick. Tickar igång men håller inte tiden, tappade 5min på 3h vid min senaste koll. Behöver alltså en service.

Pris: 750kr 1000kr



Såld. 4. Certina DS2, manuell. Servad men utan kvitto på det, håller tiden inom 1 min/dygn. Jämnt patinerad tavla, sköldpadda på baksidan.

Pris: 1200kr

Såld. 5. Rep. objekt. Omega pre-bond quartz, midsize. Lång och fin länk, vridning saknas. Fungerar inte, kronan skruvar inte in och går inte att ställa visarna. Har frågat om lite hjälp i denna tråd, läs där för mer info: https://klocksnack.se/threads/Äkthet-pre-bond-seamaster.60851/#post-1566166

Pris: 1500kr


SÅLD. 6. Squale 20 atm quartz. Fint glas, i övrigt skick som en gammal beater bör vara i med en del repor. Troligen re-lumad. Väldigt fin matt-svart tavla!

Pris: 1000kr



Sålt. Band: 19mm äkta tropic med raka ändar, bra skick. Feta INOX spännet.


Pris : 700kr

bilder:

P1070297.JPG

P1070299.JPG

P1070298.JPG
 
Senast ändrad:
Topp