• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP Damklockor (omega, bucherer, gucci, mappin&webb)

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag ärvde dessa efter min mor och tyvärr vill min hustru inte ha dom då hon påstår att de är för små och att hon inte kan läsa av tiden #skaffaglasögon #fåfängsomfaan

Nåväl, de kan inte bara bli liggande så here goes...
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Omega dynamic, 70-tal såklart. Ett par dings i boetten och lite glasnagg. Allt syns på bilderna. Kommer med extraband och spännen. Manuellt verk som dras upp mjukt och fint. (3,5') nu 3' skickat rek.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Gucci från det glada 80-talet när Gucci var bra grejer. Denna vet jag är köpt på NK eftersom jag var med vid tillfället. Batteribyte behövs. Kommer med originalspänne och -box vilken är trasig på baksidan. (1,5') nu 1' skickat rek.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Nätt liten tank på roleauxlänk. Inköpt hos Mappin&Webb i London. Även vid detta tillfälle närvarade jag. Batteribyte behövs. (1,5') nu 1' skickat rek.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Underbart fin tank från Bucherer. Manuellt verk med mjukt uppdrag. Kommer as shown. (3' ) nu 2,5' skickat rek.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Automatisk Bucherer inköpt av mig som gåva. Tickar på bra. Lite färg på glaset, har förmodligen dunkat i en dörrkarm nån gång. Kommer med papper från Time Factors och knasigt etui. (3,5') nu 3' skickat rek.

Gångreserver har inte uppmätts. Inga returer. Vettiga bud beaktas och jag förbehåller mig rätten att sälja till den jag vill.

Frågor besvaras per PM.

Yada yada yada.

Snygga tjej/damklockor av bra kvalle för peanuts. Kom och köp!!

/Kristofer
 
Senast ändrad:
Topp