• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Prisbump! Global GS-5, Grönsakskniv 14 cm

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Köpt mig lite tjock på köksknivar så jag tänkte sälja av en :) Till salu är en Global GS-5 Grönsakskniv på 14 cm. Sparsamt använd under de två år jag haft den, tagit bilder för att tydligt visa på skicket som är mycket gott med enstaka ytliga repor. Bladet är helt fritt från hack då jag är mycket försiktig med kniven. Jag tycker inte den behöver slipas, men den är inte så vass som den kommer från fabrik
IMG_3890.JPG
IMG_3891.JPG
IMG_3892.JPG
IMG_3893.JPG

Pris är 400kr. Betalning sker över swish, och jag säljer den helst i Stockholm där den kan plockas upp på söder :)

Vid frågor är det bara att skicka ett PM, jag lämnar ingen retur och frakt ingår inte i priset. Jag säljer heller inte till kniven till någon under 18 år. Referenser finns det en hel del av :)

// Adam
 
Senast ändrad:
Topp