• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump: Kolfiberskidor DPS Wailer 112 RP2 Pure 3

Aelgen

Omega
Prisbump DPS: 9000 kr. 8000 kr

Hej!
Då var det dags att avyttra lite premium-lagg ur samlingen.
Först ut är ett par sproilans-fortfarande-inplastade-aldrig-använda DPS Wailer 112 RP2 pure 3 - 190 cm. Skidåkningens Rolls Royce och Patek Philippe. bättre än så här blir det inte. 100% kolfiber, väger ingenting och vridstyva som as. Det finns inget underlag som du inte kan carva på med dessa och i offpisten flyter du som en kork. Du kan läsa mer om dem här: http://www.skistore.se/sv/ski/13499-dps-wailer-112-rp-2-pure3-31693.html
Nypris är 11495 kr utan bindningar
Mitt pris: 10 000 kr 9 000 kr(obs inga bindningar medföljer). Finns att hämta i Göteborg, betalning via Swish.
Pma vid intresse, jag kan snacka skidor hela dagen :)
dps.png

(Ber om ursäkt för dålig bild, orkade inte gå upp på vinden... kan fixa nya)

Det andra paret till försäljning är ett par Hendryx Purple Haze 182 cm - SÅLD
Sveriges stolthet nummer 1 inom skidkonstruktion, smått udda Henrik Luthman har snickrat egna skidor uppe i Åre under namnet Hendryx och lyckats med några helt vansinnigt bra skapelser genom åren. Det finns för mycket positivt att säga om dessa skidor för att ta med i ett inlägg, men googla runt. Det finns inte många som har något ont att säga om dem. Skidorna är monterade med svag duckstance, läs mer om det och skidkonstruktionen på www.hendryxskis.se.
Vill du carva armbågsdjupt så är detta skidorna du ska ha. När du lärt dig åka ordentligt på dessa så piskar du även de värsta pistracers du hittar i hyllan på din närmsta sportaffär. Kan skriva mer i PM vid intresse om vad som gör dem så bra.
Nypris: 10 000 kr (utan bindning)
Mitt pris: 6 000 kr (med bindning). Observera att dessa skidor är använda 2-3 veckor. Så det finns en del skönhetsmärken etc.. men de är helt nyservade och har inga skavanker som påverkar prestandan.

2016-09-20 19.24.55.jpg


Jag säljer för att jag har för många skidor och en flickvän som inte tycker det är lika fint som jag med skidor i vardagsrummet....
 
Senast ändrad:
Topp