• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *PRISBUMP*Speedy 145.022 *SÅLD*samt planet ocean 42mm cal 2500 KOM IGEN NU

mrt4

Cartier
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
Hej på er!

En liten spontanannons här på jobbet, hör gärna av er om ni vill ha flera bilder. Jobbar mitt i city och ses gärna över en fika.

Kan tänka mig både byten och ren försäljning, tudor/rolex sub, gmt är intressant samt äldre speedy.

Klocka 1, speedmaster från tidigt 90 tal. Precis fått nya visare och en ruckning, inget servicebehov enligt rob Engström. Mycket fin i skicket, inget att anmärka på mer än lite desk diving vad jag kan se, fina gulnade index och skarp boett. Pris: 22000*SÅLD*

Klocka 2, planet ocean från 2008 med cal 2500 (co axial). Ingen service historik, men håller tiden helt galet bra, 0 sekunder på 2 dygn!
Mycket bra bruksskick med någon liten repa på insertet. Fullset såvitt jag kan se, dock sliten inre Box.
Pris: 20000kr.

Bud, bytesförslag och annat tas gärna emot

Retur 24 Tim efter att du hämtat ut den, irl ingen retur om vi inte kommit överrens om annat.

Finns i goodguys, https://klocksnack.se/threads/mrt4.13122/

Mvh Robin
 
Senast ändrad:
Topp