• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Prisbump - Vacheron Constantin Overseas blå

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Pris
325000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump: 314990:- lyssnar till rimliga bud och smidiga affärer.

Nu är det dags att sälja min klocka.

Klockan är i mycket gott skick med några hairlines på de polerade ytorna samt en repa vid klockans 13:e timme. Se bilder. Jag har främst använt klockan med gummiarmbandet. Det medföljande läderarmbandet är nytt och länken är i princip i nyskick.

Köpt från Vacheron Constantin i Storbritannien. Det är den blåa varianten som är boutique exclusive. Garantin sträcker sig till 2029

Märke: Vacheron Constantin
Modell: Overseas Stål & Blå 4500V/110A-B128
Årsmodell: 2021
Fullset: Ja
Intressanta byten: Ja. Batman 126710BLNR

Betalning: Swish eller banköverföring

Ses enbart för själva överlämning av klockan, dvs affären är redan klar. Kan även skicka klockan efter fullbetalning är mottagen på köparens risk men på min bekostnad.

Har ni frågor och funderingar, hör gärna av er!

Tack ks för annonsmöjligheterna.

IMG_5061.jpeg
IMG_5059.jpeg
IMG_5057.jpeg
IMG_5054.jpeg
IMG_5007.jpeg
IMG_0038.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp