• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisdumpar! Absolut utförsäljning av klockor. Vintage Omega, Ruhla, Citizen, Certina mm.

JaTack

Rolex
2-Faktor
Säljer en hel del klockor, kan även tänka mig att byta. Alla förslag är välkomna.

Sänker alla klockor ordentligt för att kunna betala en ny klocka, varsågoda!

fRWa30D.jpg

Ruhla Chronograf, tickar på. Kronografen stannar dock inte utan rullar på som den vill. Priset sätter jag till 950 900 850 600 kronor fraktat. 36mm utan krona, 39mm med krona. SÅLD
Avia Marino 35-36mm. Pris 350 kronor fraktat. SÅLD


Citizen, köpt från Indien. Så polerad mm. Har repor på baksidan efter någon som försökt öppna den. Dock gillar jag utseendet på den. 35mm i diameter. Pris 200 175 150 125 kronor fraktat. Såld
Vostok Kommandirskie, fin klocka men den är i ett rätt slitet skick. Riktigt snygg tavla i alla fall, gillar ubåten på den. Diametern är 39mm utan krona och 43mm med. Priset sätter jag till 250 kronor fraktat. SÅLD


Mindre Vostok, 33mm utan krona. Lite spräcklig tavla. Tänkte mig 200 150 kronor fraktat. Tillbakadragen, igen.


Casio som är 32-33mm i diameter utan krona. Ser ut att vara i ett väldigt bra skick. Tänkte mig 200 150 125 100 kronor fraktat. SÅLD
Certina Bristol 195. 33mm i diameter utan krona och 35mm med. Glaset kan behöva piffas upp lite, annars är den fin fin! Pris sätter jag till 450 400 350 300 kronor fraktat. SÅLD


Omega Geneve automatisk, gillar klockan oerhört mycket men kan inte behålla den eftersom den inte används så ofta och det känns inte försvarbart att bara låta den ligga i en låda. Även om det är något fint som jag kan låta ögonen vila på så gör den inte så stor nytta. Diametern är 34mm utan krona och 36mm med krona.

Väldigt fint skick med ett "öppningsmärke" på baksidan samt ett litet märke nere till höger på boetten. Kommer på ett Omegaband.

Jag har inte använt den jättemycket men har aldrig haft problem med den.
Pris: 2250 2150 1850 1600 kronor fraktat. Såld





Citizen Eco-Drive AW1191-51L
Klocka som drivs av solen. Liknar lite en annan klocka, en viss Omega. I helt nyskick, endast testad. Dock bör tilläggas att jag skulle testa att byta band, när jag skulle sätta i bandet igen så fick jag inte igenom det och det sitter därför kvar en bit utanför, bör dock vara enkelt att fixa. Även om inte jag lyckas, vågar inte pressa hur hårt som helst heller.. Diameter: 42mm
Pris: 800 kronor fraktat. SÅLD

Citizen Eco-Drive AW1051-09W SÅLD
En klocka som även den drivs av solljus. Också i nyskick och oanvänd förutom när jag testat och fotograferat den. Gillar klockan, mycket gedigen. Bandet har suttit runt en kudde och har formats lite efter det. Diameter: 42mm.
Pris: 800 750 700 kronor fraktat.

IMAG1961.jpg


Bonusbilder:

IMAG0823.jpg
IMAG0558.jpg


Tack för titten. Alla frågor är bra frågor! :)

/Sebastian
 

Bilagor

  • 1397577527097.jpg
    1397577527097.jpg
    170.3 KB · Visningar: 2,216
  • IMAG0754.jpg
    IMAG0754.jpg
    96.9 KB · Visningar: 1,912

JaTack

Rolex
2-Faktor
Har prissänkt klockorna ytterligare och nu ligger de på låga nivåer, hoppas att det ser mer intressant ut nu. Help yourself!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Nu gick det bättre två klockor sålda. Klockorna åker ut på Tradera imorgon om det inte kommer några fler bud.

/Sebastian
 
Topp