Kaplans Auktioner Erikson Urhandel
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Tillbakadragen [Prisjust.] Omega Seamaster Automatic Genève

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Arsius11, 6 april 2017.

Taggar:
  1. Arsius11
    Trådstartare

Arsius11 Rebel soldier

Från:
    Gbg
    Säljer av en härlig 70-talare som jag har i mina ägo. Klockan är i snuskigt bra skick för sin ålder, helt i original.
    Har tyvärr legat i lådan och inte fått någon handledstid, vilket är synd. Armbandet i absolut nyskick (spår av att ha varit i låda+winder)
    Signerad Omega-logga x3 - krona, glas och urtavla. Genomgången vid köp ua, ingen tidsavvikelse uppmätt dock. Automatiskt kaliber 1481 snurrar i klockan med 'quick-set' funktion för datum.

Låter bilderna tala för sig själva:

Omega Automatic Geneve 1.jpg Omega Automatic Geneve 2.jpg Omega Automatic Geneve 3.jpg Omega Automatic Geneve 4.jpg Omega Automatic Geneve 5.jpg

Prisidé: 5k (tidigare 5.500 kr) + valfri frakt
    Byten: Tveksamt, men try me
    Retur: Nej, risken finns att jag ångrar mig o_O Samt att pengarna skall gå till annat vid försäljning.

Ser helst en affär i Göteborgsområdet, men kan som sagt skickas. Kan om så önskas spela in en snutt där man ser klockan ticka.
    Vill påstå att detta är en unik pärla med tanke på skicket den är i :angel:

Senast ändrad: 11 april 2017
    AMG63, tunkfisk, Mikko Luiro och 10 andra gillar detta.