• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Prisjustering Longines HydroConquest 39mm Auto fullset - Ruckad o Trycktestad 2017

mackman

Cartier
Har nu bestämt mig för att sälja min trotjänare då jag skramlar till en ny klocka. Det var från början en klocka med ”keeper” status men ni vet hur det är, har man börjat fundera på att sälja så brukar det ske förr eller senare….

Allmän info: Cert daterat till Juli 2016, således massor med garantitid kvar. Klockan lämnades in i Januari månad hos Swatch Group på Kungsholmen för garantiärende då spännet hade en skavank. Spännet byttes, samt så tog de in klockan för ruckning, efter det även godkänt trycktest. Klockan ruckades då till c:a +2sek/24h. Ruckningsinfo finns med som kvitto som ni kan beskåda själva, amplitud osv... I samband med det bytte jag även till nya bandstift som sitter tightare än original, sitter ganska hårt!

Skick: Väl använd i fint skick! Finns en del hairlines över länken samt någon djupare repa på själva spännet. Finns 1 ding på en utav naggarna på den roterbara ringen (se näst sista bilden). Spår utav bandbyten på bandhornen. Datum och tid ställs utan problem. Datumet skiftar 20 sekunder (!!) efter klockan 24:00. Spännet och dykarförlängningen klickar i distinkt och säkert. Se bilder för egen bedömning, kolla gärna noga för att undvika missförstånd! :rolleyes: (detaljbilder tagna i direkt solljus)

Ingår gör: Originalboxar, Cert och Garantikort, Instruktionsbok, 4 extra länkbitar, Hangtag, Reseetui Longines, Kvitto från Garantiservicen (trycktest+ruckning, detaljer), slänger även med ett extra camouflage nato, 1 svart och 1 orange gummiband som passar med ändlänkar (endast testade, som nya) ser okej ut. Se sista bilden!

Affär: Affär görs allra helst upp Face to Face hemma hos mig norr om Stockholm. Kan ev. mötas upp i centrala Stockholm, då efter överenskommelse. Kan även skickas och då bekostar köparen REK-frakt (150:- ), då mot förskottsbetalning. Skickas ej till utlandet. Tar enbart emot Swish! Inga byten.

Retur: F2F: Nej.
Vid Frakt: Självklart! Inom 24h från uthämtad paket, men endast ifall objektet anses vara felbeskrivet i annonsen. Då ansvarar köparen för att klockan kommer till mig i det skick som den mottogs i. Återbetalning efter godkänt skick.

Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaks annonsen ifall jag ångrar mig.
Gjort mitt bästa för att fota bra bilder, självklart kan specifika bilder tas om så önskas!

Pris: (5900) (5600) 5000:- såld

Väl Mött! :)
Marcus

https://klocksnack.se/threads/mackman.70955/


FullSizeRender 2.jpg
IMG_4400.JPG
IMG_4401.JPG
IMG_4402.JPG
IMG_4403.JPG
IMG_4404.JPG
IMG_4407.JPG
IMG_4337.JPG
IMG_4114.JPG
 

Bilagor

  • IMG_4114.JPG
    IMG_4114.JPG
    137.7 KB · Visningar: 19
Senast ändrad:
Topp