• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Citizen double eagle Såld! Tressa sommarbeater 300 spänn

Hej, efter en tids frånvaro härifrån så är jag åter fast i träsket. Behöver banta samlingen en aning och därför läggs dessa klockor ut till försäljning


Börjar med en Citizen eagle 7 Two-tone automatare 36mm,som påminner om ett betydligt dyrare märke... sitter på ett svart Hirsch Crocograin. Har haft den ett tag men den får ingen handledstid alls och har därför använts sporadiskt av mig. Klockan har fått ett glasbyte i min ägo och verkar hålla tiden fint, dock har jag ej mätt upp den. Slänger med en rasslig jubileelänk i TT också



IMG_0950.JPG IMG_0952.JPG IMG_0953.JPG IMG_0956.JPG

Pris 1300:- Nytt pris 700:- Såld!
Näst ut är en manuell Tressa som jag verkar ha svårt att släppa taget om (har sålt och köpt tillbaka den en vända redan). Hursomhelst har väldigt lite info om den, men den känns mjuk och fin i uppdraget och har en cool blå tavla. Den går fint och är perfekt som en enkel sommarklocka och sitter på ett svart NATO. Dessvärre har jag ingen info om denna varken vad det gäller modell, ålder eller märke överhuvudtaget.. servicehistorik är okänd.

IMG_0957.JPG IMG_0959.JPG IMG_0958.JPG

Nytt pris 300:-




Byten. Kanske, det skadar aldrig att fråga
Retur. Nej. om inte något skulle visa sig avvika grovt från beskrivningen.

Som vanligt så går det bra att ta kontakt via PM om man anser att något är galet eller har frågor

referenstråd finnes här
https://klocksnack.se/threads/snabelhund.58607/#post-1850204

Klockorna finns i Stockholm och skickas med fördel då det flängs runt en del under sommaren. köparen betalar frakt.

Tack till KS för ett bra forum
 
Senast ändrad:
Topp