• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PRO-HUNTER bra eller anus?

  • Bra

  • Branus

  • Anus

  • Vet ej


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Jag tycker att det är rätt så coolt. Men jag hade aldrig inhandlat en själv känns som att man besudlar märkets stolthet. Men som sagt så är det rätt så coolt ändå:D:p
 

TimeDealer

Cartier
Ja det är coolt. Frågan är varför inte Rolex har en serie som är svarta? Var inte hela deras idé att man kunde göra en klocka personlig. Typ som datejust. Det finns hur många olika tavlor som helst att välja mellan och länkar i stål, guld osv. Men inget svart? Det finns ju schyssta material för att göra "repfria" svarta klockor nu för tiden. Typ som IWC gör med sin top gun serie tex. Men men.
 

ViperX

Omega
Jag gillar min skarpt, en riktig vardags klocka som man kan ha till allt. Min är från 2007 och används flitigt.
image.jpg
 

ViperX

Omega
Jag har köpt klockan begagnat, jag fick leta länge innan jag hittade en för rätt pris som hade både cert och Box samt att jag var in och verifierade klockan hos urmakare. Tyvärr finns det även här många kopior så man vill ju vara på säkra sidan att det är äkta grejer man har. Att ringen inte riktigt var i länge var inget jag la märke till, har nu fixat dettaTack
 
Topp