• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Problem med att ta bort jubileélänk på SKX007

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Hej!

Jag har en SKX007:a som är rätt så ny, ca 1 månad. Nu vill jag byta till nato men jag har kört fast! Jag får inte bort länken då jag inte kommer åt mellanrummet vid stiften. Har någon bra tips på hur jag ska gå till väga?

Tack på förhand!

mvh Jonas
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Hej!

Jag har en SKX007:a som är rätt så ny, ca 1 månad. Nu vill jag byta till nato men jag har kört fast! Jag får inte bort länken då jag inte kommer åt mellanrummet vid stiften. Har någon bra tips på hur jag ska gå till väga?

Tack på förhand!

mvh Jonas

Rätt verktyg och tålamod. Fippla ett tag till så släpper det nog...
 

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Jag har ett riktigt tunt verktyg men jag får liksom inget grepp. Jag får mecka lite till.
Tack för tips så länge!
 

RDFG

Cartier
Har för mig att det inte är nån klack på bandstiftsändarna på de där? Det är ett jävla meck att få loss iaf! Har tyvärr inget bra tips att bidra med heller
 

hvtobbe

Breitling
2-Faktor
Lite pilligt är det men det går tillslut, satt i säkert en halvtimme när jag skulle byta på min
 

Jonas_

Panerai
2-Faktor
ImageUploadedByTapatalk1406452169.434910.jpg

Jag lyckades![emoji4]
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Håller med dig. Skx007 är ingen nybörjarklocka i det hänseendet.

Trevligt band, var är det köpt?
 
Topp