• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Problem med beställning från Cousinsuk

rogart-63

Patek
Nån annan som har problem? Kommer till verifikationen eller vad det heter? Skriver i mitt lösenord och klickar fortsätt . Då står det bara technical problem. Return to basket and try again. Har gjort det nu 6-7 gånger vid olika tid punkt. Visserligen ska systemet med lösenord och hälsningsfras försvinna men inte ännu?
Kan det vara det som ändå är problemet?
 

rogart-63

Patek
Nu står det att.
Säljföretaget kan inte ta del av ditt lösenord?
Hur gör man då? Hur gör ni när ni beställer från cousinsuk?
Gick å skicka en fråga via online support.Syntes att jag gjort ett antal försök att betala min order. Så får hoppas på snabbt svar?
Har nog handlat för mycket grejor i år? Min budget är slut helt enkelt?
 
Senast ändrad:

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Nu står det att.
Säljföretaget kan inte ta del av ditt lösenord?
Hur gör man då? Hur gör ni när ni beställer från cousinsuk?
Gick å skicka en fråga via online support.Syntes att jag gjort ett antal försök att betala min order. Så får hoppas på snabbt svar?
Har nog handlat för mycket grejor i år? Min budget är slut helt enkelt?
Jag vet att jag fick felmeddelanden för något år sedan, jag mailade cousins och då sa de att det var min bank som inte ville släppa igenom köpet. Jag ringde banken och sedan dess har det flytit på fint (behöver inte ens verifiera med bankdosa på cousins sedan dess) :)
 

rogart-63

Patek
Jag vet att jag fick felmeddelanden för något år sedan, jag mailade cousins och då sa de att det var min bank som inte ville släppa igenom köpet. Jag ringde banken och sedan dess har det flytit på fint (behöver inte ens verifiera med bankdosa på cousins sedan dess) :)
Tror det är nåt med det nya systemet som ska införas? Men bankkillen sa att det skulle inte genomföras förrän den 6 oktober. Nåt nytt system med verification via SMS. Man verifierar sitt köp genom att få ett sms med ett nytt lösenord. Varje gång man gör en nytt köp.
Får se vad onlinesupporten säger.
 

rogart-63

Patek
Mobilbankid på datorn hur funkar det? Om jag väljer betala med mobilt bankid på cousinsuk och samtidigt loggar in på bankid på telefon får jag ett meddelande om att jag ska betala till cousinsnuk och att jag ska skriva under bankid med min 5 siffriga kod på telefon. Men sen händer inget mer. Sen kommer technical problem upp igen. Jag ger upp. :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Fan måste det vara så jävla krångligt? :mad::mad::mad::mad::mad::mad:.
 

-SC-

Omega
Pledge Member
Gick till slut. Via telefon. Beställde ett nytt lösenord och logga in via mobiltbankid. Sen gjorde jag det via telefon. Knasigt.

Har du Nordea?
Har du "låst upp kortet för internetköp"? Går att göra direkt i appen på mobilen. Då har du 60 min på dig att handla innan det blir låst igen.
 
Topp