Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Profilprylar KS?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mr Chance, 28 februari 2013.

1. Mr Chance
    Trådstartare

Mr Chance Velourmannen

Har för mig att jag läst i någon tråd om att vi kan förvänta oss lite coola profilprylar med KS-loggan på. Spencer, tror jag det var, nämnde också NATO-band. Våren nalkas och därmed ett litet sig efter nya remmar. Skulle vara intressant att få en uppdatering om läget.

2. DrDre

DrDre Friends of KS

Jag skickade ett email till Roland Kemmner förra veckan för att få lite mer input inför en ev forumklocka. Har dock inte fått något svar.

3. Gavve

Gavve Greven

Sea-horse

4. carlanton

carlanton Biskop

Jag läste på något annat forum att Roland är extremt svår att få tag på och att det kan vara flera månaders väntetid bara för att få köpa hans egna klockor. Tydligen gör han grejer åt massa andra företag, så hans egna produktion är inte prioriterad.

5. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Patience, young grasshoppers.

6. kalle

kalle Bonde

Langa en träningströja där står klocksnack.se på bröstet skulle lätt bära den varje gym pass. Skulle lätt locka fler medlemmar! :D

7. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Ja eller en fräsch hoodie!

Mårtenssons ur Brookfield