• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Projekt klocklåda ✌️

Jetzet

Breitling
Så var det dags att påbörja min egen klocklåda.

Själva lådan hittade jag på myrorna för 80kr, skulle tro att den var till för bestick från början.

Med lite tur hittade jag en gammal byrå i grovsopen som jag kommer använda lådorna till att bygga lock och botten samt sidorna till avskiljare.
Hittade även en vinröd gammal läderväska ett ex till mig lämnat kvar, denna ska bli klädsel var tanken dock inte säker på om lädret räcker till men det får vi se.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Marku

Breitling
Smart idé med besticklåda. Är Sj ute efter en klocklåda men hade gärna kommit undan så billigt som möjligt utan att det påverkar kvalitén allt för mycket:)
 

Marku

Breitling
Så var det dags att påbörja min egen klocklåda.

Själva lådan hittade jag på myrorna för 80kr, skulle tro att den var till för bestick från början.

Med lite tur hittade jag en gammal byrå i grovsopen som jag kommer använda lådorna till att bygga lock och botten samt sidorna till avskiljare.
Hittade även en vinröd gammal läderväska ett ex till mig lämnat kvar, denna ska bli klädsel var tanken dock inte säker på om lädret räcker till men det får vi se.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Vad är det för klocka man skymtar på din handled? och vad kallas den typen av band?
 
Topp