• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prometheus, vad tycker vi om det?

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Lite stor men tyckte den med svart var ganska ball. Egen design med coola drag. Verkar vara mycket klocka för pengarna. Köp om du gillar skulle jag säga
 

Rojalisten

Panerai
Tråkig känsla med glapp i vridringen, tritiumet lyste knappt, kass länk. Det kan ju dock ha hänt en del sedan dess, det var några år sedan.
Tråkigt och höra :/ läste en rew på nätet ang denna model, 60 klick benzel som tydligen skulle vara fin i vidringen utan glapp, samt så är det ju ingen tritium på denna :) så kanske dom har blivit lite bättre
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Kanske något för stor för min smak, men priset tilltalar också. Hade nog skippat gummiarmbanden dock och kört på stål :)
 

elfving

Breitling
Hej, Jag jag undrar om någon av er har eller har haft en Prometheus Trireme? Den som är en Omega Shom homage. En Omega Shom är ju lite av drömklockan men har tyvärr inte pengarna till en. Så tänkte leta efter en Trireme istället. Ni som haft en, känns den bra, kvalitet eller fick den gå vidare direkt etc?
 
Topp