• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Provade nya Milgauss med blå tavla...

chogge

Omega
Var inne hos Rob engström idag och dom hade fått in Milgauss 116400GV med nya blåa tavlan.

Vad tycker panelen?




IMG_7592.JPG
IMG_7594.JPG

IMG_7588.JPG
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det gröna glaset förstör hela grejen ju! Trist.

Kan man byta till blå tavla på en annan Milgauss? Som tex några har gjort på Yachtmastern.

Det kan jag hålla med om, även om jag tycker den är snygg! Förstår inte vitsen med det gröna glaset..?
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Gillar tavlan men tyvärr är den för stor och för polerad för min smak. Hade den varit 40mm samt haft borstade bandhorn och helborstad länk så hade jag kunnat tänka mig en.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
De gröna glaset pajar ju allt , svårt att framhäva den blåa tavlan. Iaf på bilderna, kanske är bättre i verkligheten men just nu va det inte alls ngn höjdare :)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Apansson

Torpare
Alltså, den är rätt häftig, men jag skulle aldrig köpa en sådan. Vet inte vad det är, men det finns så många mer rolex-modeller i ungefär samma prisklass som känns hundra gånger mer attraktiva.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Tycker den är snygg (trodde ni aldrig jag skulle säga om en rolex va! ;) ) men (nu kommer det) blixtsekundvisaren förstör allt på den där klockan, för mycket barnleksak som skär sig mot klockan i övrigt. En rejäl designmiss enligt mig (men visst en eloge för att faktiskt försöka göra något som är annorlunda).
 

TLåbbman

Omega
kombinationen orange och blå är alltid snygg! har aldrig kunnat tänka mig en milgauss, men med denna kan jag nog det.
 
Topp