• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Provade nya Milgauss med blå tavla...

Picke79

Cartier
2-Faktor
ga3uvyse.jpg

Någon ville se bild i sol. Inköpt lite spontant igår, efter att ha sett denna tråd häromdagen
 

AgE

Omega
Ingen höjdare. Tror iofs mest det är min motvilja mot helpolerat case och polerade mittlänkar som gör att jag ogillar, snarare än den udda färgkombon. Synd, hade gärna velat gilla Milgauss eftersom man till skillnad från Sub, GMT m.m. extremt sällan ser den in the wild s.a.s.
 

Niclas

Omega
Har haft den blå Milgaussen som skärmsläckare samt på mobilskärmen sedan den premiärvisades på internet.
Var helt såld tills jag klämde på den irl för någon vecka sedan.
Tyvärr passar den inte min smak.
 
Är på jakt efter en klocka. Det står mellan en Submariner Two-Tone 18k eller en grön Milgauss. Vad tycker ni?
Vad är skillnaden mellan en grön milgauss 2010 och en grön milgaus 2014 eller 2013?Har letat som bara den men inte funnit något konkret svar
 
Topp