• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Provar en Oyster perpetual och..

har jag svarvat inte bara mekaniska delar utan även unga kvinnor.
Detta har att göra med...?

På det här forumet är vi människor alla jämlika. Det är helt ointressant om du är friherre eller något så osmakligt som ofrälse. Det är inte tid att läxa upp människor med språkproblem, vilket kan ha olika förklaringar. Här stöttar vi varandra och beundrar andras klockköp och att andra har det bra!
Fast du verkar inte riktigt tycka det, eller så är du en hycklare då du direkt går på att försöka sätta dig över mig direkt.
Jag har bett om ursäkt för min kommentar och dess opassande natur och gör det igen, men det är högst onödigt att dra upp detta igen, samt att tillverkningen av en handgranat, framförallt M56 görs i min vetskap inte för hand, och delarnas toleranser är inte på hundradels millimeter som ska göras just för hand, men vad vet jag, jag är inte "stridsvagnssoldat och sedermera officer i pansartrupperna som svarvat inte bara mekaniska delar utan även unga kvinnor."

Nogtjafsat från båda parter.
 
Topp