• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Provar på nytt: Unik Panerai

MaziK

Rolex
2-Faktor
Hej

min förra annons blev raderad då jag tydligen inte kan följa regler :D.

Säljer en Panerai PAM605, den mäter 47mm och är butiksutgåva och det finns bara 99st i detta utförande.
Den såldes bara via boutiquen i Florence och jag hämtade ut den där själv i Januari 2016. Vad som är unikt med klockan är den silvriga sunburstavlan som är magisk. Det är en helt underbar klocka och har många olika skepnader beroende på ljuset.

Skicket är mycket gott, finns lätta hairlines vilket i princip är oundvikligt på en klocka med polerad finish.
Det finns ett litet litet märke på glasringen, men jag har svårt att visa den för andra.

Fullset - minus den yttre yttre kartongen. Det gick inte att få med den ens ifrån boutiquen. Jag frågade efter den men fick till svar att de inte säljer den med den yttre kartongen.
Originalbandet(läder) är ej använt, gummibandet som medföljer är inte det använt heller. Har dessutom 4-6 band som medföljer.

Om det är något mer ni önskar veta så är det bara att fråga på.

Jag bor i Stockholm och skickar inte. Swish är den betalningsmetod som gäller.
Retur: Ingen. Jag säljer för att jag kommit fram till att lycka får jag inte via tingest.

IMG_20160430_164117.JPG
IMG_20160305_102337.JPG
P1020379.JPG


Pris: 100000kr
 
Senast ändrad:
Topp