• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

provisorisk klocklåda

Fabian

Patek
2-Faktor
innan flytten ner till lund (har precis börjat studera) valde jag att sälja av en större del av min lilla samling och när antalet klockor blev mindre kändes den gamla lådan onödigt stor (och otymplig att släpa med ner hit). Gick därför förbi eminenta Roberts Tobak på röstrandsgatan dagen innan jag lämnade storstan för att hitta ett alternativ.

Med en liten snusnäsduk och härlig doft som slår ansiktet varje gång man öppnar cigarrlådan känns denna box fantastiskt. allt ligger huller om buller och inte alls lika pretentiöst som i min förra låda. I LIKE!





 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag har "obegränsad tillgång" till cigarrlådor. Om någon vill ha är det bara att hojta. Kan slänga upp lite bilder senare i veckan.

Varför har man en "obegränsad tillgång" till cigarrlådor? Röker man helt enkelt väldigt mycket cigarr? Funkar det som klocklåda skulle jag gärna ta en, det hade varit ballt.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Varför har man en "obegränsad tillgång" till cigarrlådor? Röker man helt enkelt väldigt mycket cigarr? Funkar det som klocklåda skulle jag gärna ta en, det hade varit ballt.

Har en nära kontakt i en cigarrbutik... De har överflöd av lådor. Ska se vad som kan passa. Dock är de flesta lådor något lägre än vanliga klockboxar, vilket kan göra det svårt om man vill ha klockorna på kuddar. Men jag ska spana lite.
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Har en nära kontakt i en cigarrbutik... De har överflöd av lådor. Ska se vad som kan passa. Dock är de flesta lådor något lägre än vanliga klockboxar, vilket kan göra det svårt om man vill ha klockorna på kuddar. Men jag ska spana lite.

Kommer du över en lite grövre låda storlek mindre som är snygg så får du gärna PMa mig :)
 
Införskaffade mig en liten låda idag för ynka 50 bagis, ganska nöjd.Behöver dock förädla innehållet en aning....

1T42ppv.jpg


kK8241J.jpg
 
Topp