• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PSG-MFF Livetråden + live betting >>>>>>>

David

Bödeln
Jag misstänker att ni pratar om någon sport, vet inte vilken, men jag gissar på hockey. Nåväl, det kvittar.

Det jag är intresserad av är vad ">>>>>>>" ska vara bra för. Jag förstår att det var användbart på den antika N54-tiden där hela meddelandet oftast fanns i rubriken, och det fanns ett behov av att meddela att det mer innehåll kunde klickas fram. Vad fyller det för funktion nu? Det är ju så fult.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jag misstänker att ni pratar om någon sport, vet inte vilken, men jag gissar på hockey. Nåväl, det kvittar.

Det jag är intresserad av är vad ">>>>>>>" ska vara bra för. Jag förstår att det var användbart på den antika N54-tiden där hela meddelandet oftast fanns i rubriken, och det fanns ett behov av att meddela att det mer innehåll kunde klickas fram. Vad fyller det för funktion nu? Det är ju så fult.

Jag är inte Chuck på riktigt, jag är en digital internet profil på ett forum. Hittills har det varit jättekul tidsfördriv :)
 

SSL

Audemars
Tippade 1 PSG. Dock tippat 5 matcher till idag, vilka går sådär. Får se om det ordnar upp sig i andra halvlek.

image.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag bettar att ett lag som för närvarande huserar i botten av Serie A slog toppen av Premier League borta!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag bettar att svensk fotboll är sjukt dålig, att MFF är helt kassa och att Hamrén är ett unikum som lyckats behålla sitt jobb trots att han håller "tveksam kvalitet" som förbundskapten.
 

Espresso

Cartier
Kan inte påstå att jag tyckte Rosenberg gnällde på något efter matchen. Han såg frustrerad ut under matchen men lät rätt samlad i intervjun.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jag bettar att ett lag som för närvarande huserar i botten av Serie A slog toppen av Premier League borta!

Vill inte försvara shitty på något vis men du får det att låta som att Juve är ett bottenlag efter 3 spelade matcher i serie A.. Du har kanske glömt att dem spelade finalen i fjol?
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Vill inte försvara shitty på något vis men du får det att låta som att Juve är ett bottenlag efter 3 spelade matcher i serie A.. Du har kanske glömt att dem spelade finalen i fjol?
Hyffsat lycklig över det faktum att Juventus gått dåligt i ligan bara. ;)
Också rätt lycklig varje gång PL-lag får pisk i Europa. Plastliga!
Forza Roma!
(Även ruskigt medveten om att Barca kommer käka upp oss i andra halvlek nu)
 
Topp