• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Purrrfection..

Ministern

Founder
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
 

V

Cartier
Du tittade ju på en annan ref först. Har du fått mersmak och ska jaga den också, eller känns det som att du fick en fullgod ersättare?
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Egentligen går det väl emot allt Spenc står för, men Longinesen måste väl ändå vara den mest "prisvärda" klockan i samlingen.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Allvarligt talat, grymt snygg klocka! Måste ju absolut vara prisvärd. Men hur ställer man in alla dag/mån/datum och månkompilkationer? Känns som att man behöver utbildning?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det du står mest för är att trådar som denna är av ondo och bör förpassas till ngn av de stora mastodonttrådarna typ dagensklocka eller paketöppningstråden!!
Skämmes å lås bums denna styggelse till tråd!
;-)
Men klockan är vacker!!!

Jag har haft en stor öppning... Nu är det bara meserier som alla ägnar sig åt när de postar bilder på average klockor. Dessa klockor uppfyller kravet på att vara unika. Ingen innan mig har ägt Omegan och få Longinesen..


Gå och lägg dig gubbis :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Riktigt snygg Longines!
Förstår inte varför dom är så "låg klass". Dom är ju riktigt trevliga!

+1. Ser ju verkligen trevligt ut. Kan det vara så att de uppfattas som låg klass för att de har klockor som inte kostar så mycket i sitt sortiment? Klassiska hög-klass-märken har ju typiskt bara klockor som kostar "mycket".

Hur eller hur. Den ser väldigt trevlig ut.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Gillar longinesen mer och mer varje gång jag ser den. Föredrar länk på klockor alla dagar, men detta är faktiskt den klockan på läder som skapat mest habegär då jag provat den.
Gör sig, om möjligt, ännu bättre i guld!
 
Topp