• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Q & A med Jean-Claude Biver

Brutus

Cartier
2-Faktor
Utöver trevlig inställning verkar det dessutom vara en sjuhelsikes affärsman! Tag heuer för övrigt lite underskattat i Sverige kan jag tycka, men det har kanske historiska skäl.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Väldigt roligt att läsa, grymt initiativ! Kanske flera chefer för klockmärken som inte vill vara sämre..? :)

Måste det vara chefer? Kanske svårt att få tag i Richemont högsta höns, men jag kan fråga JLC Senior Sales Manager om han vill bli intervjuad. Om det finns intresse här också. Väldigt kunnig är han!

Jobbat med klockor sen jag var liten snorunge :D
 

IlGattopardo

Cartier
2-Faktor
Måste det vara chefer? Kanske svårt att få tag i Richemont högsta höns, men jag kan fråga JLC Senior Sales Manager om han vill bli intervjuad. Om det finns intresse här också. Väldigt kunnig är han!

Jobbat med klockor sen jag var liten snorunge :D
Gör så, det finns säkert några som är intresserade av att hjälpa till med frågor.
 

Jens

Greedo
Måste det vara chefer? Kanske svårt att få tag i Richemont högsta höns, men jag kan fråga JLC Senior Sales Manager om han vill bli intervjuad. Om det finns intresse här också. Väldigt kunnig är han!

Jobbat med klockor sen jag var liten snorunge :D
Utveckla gärna det där med att du jobbat med klockor sedan du var liten "snorunge".

Vore sjukt kul att höra vad du sysslat med.


J
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Utveckla gärna det där med att du jobbat med klockor sedan du var liten "snorunge".

Vore sjukt kul att höra vad du sysslat med.


J

Finns inget att utveckla ang det då du har tolkat det fel. Syftade på JLCs Senior Sales Manager. Förstår inte heller varför jag ens skulle skriva det i just det där inlägget - blir rätt ologiskt.

Tyvärr kan jag inte underhålla dig med något "sjukt kul" ikväll.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Mr. Biver känns som en fantastisk människa och en viktig drivkraft för innovation inom klockindustrin. Otroligt roligt att han ställde upp på denna intervju för oss.
 
Topp