• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes QNAP NAS TS-451+ 8gb ram och HDMI m 6 TB diskar 4000 kr

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Säljer en QNAP NAS i rubriken med plats för fyra diskar. Det är den dyrare varianten med 8 gb ram installerat och quad core-CPU. Installerat är vidare två diskar:

1 st Toshiba DT01ACA300 64MB 3TB
1 st WD Green WD30EZRX 3TB IntelliPower 64MB Cache

Dvs. totalt 6 TB lagring. Kan även skicka med ett trådlöst tangentbord från Logitech till NAS:en om det finns intresse.

Denna QNAP har HDMI-utgång och kan således köra exempelvis KODI direkt kopplat till din HDTV.

Okänt när den köptes, lyckas inte hitta kvittot i mailen, men om jag inte missminner mig är den införskaffad någon gång under 2016.

Fungerar alldeles utmärkt och har aldrig krånglat. Det enda som finns att säga är att fjärrkontrollen är lite dumt konstruerad och att det är lätt att batteriet lätt glappar mot batteriet (säkert något som enkelt kan lösas för den händige). Säljer för att jag har för dålig kunskap om hur den fungerar.

Tänker mig att ett rimligt pris är runt 4000 kr? Eller skäliga bud.

F2F i Stockholm helst. Skickas mot förskott.

Retur inom 48 timmar om NAS:en inte överensstämmer med beskrivningen.
 
Senast ändrad:
Topp