• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Quartz-döden?

mace

Cartier
2-Faktor
Sen i lördags har det dykt upp 3 (!) olika svinfina rolex oysterquartz på köp&sälj. Snyggaste refen. Vad har jag missat som får alla att lämna dessa skönheter vind för våg?
 

Anfield

Panerai
Automatic kanske :)

800px-Mercedes_Benz_W108_250SE_Automatic_Heck.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sen i lördags har det dykt upp 3 (!) olika svinfina rolex oysterquartz på köp&sälj. Snyggaste refen. Vad har jag missat som får alla att lämna dessa skönheter vind för våg?



Enligt Rolex.com så skall alla reservdelarna upphöra till alla nuvarande OysterQuartz, från och med andra kvartalet 2016 då får varken AD eller andra urmakare tillgång reservdelarna. Tråkigt som fan, då jag sitter på ett exemplar själv, jag kommer i alla fall behålla min tills vidare.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Enligt Rolex.com så skall alla reservdelarna upphöra till alla nuvarande OysterQuartz, från och med andra kvartalet 2016 så för varken AD eller andra urmakare tillgång reservdelarna. Tråkigt som fan, då jag sitter på ett exemplar själv, jag kommer i alla fall behålla min tills vidare.

Skämta aprillo.

Funderar på att INTE sälja min nu...
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Enligt Rolex.com så skall alla reservdelarna upphöra till alla nuvarande OysterQuartz, från och med andra kvartalet 2016 då får varken AD eller andra urmakare tillgång reservdelarna. Tråkigt som fan, då jag sitter på ett exemplar själv, jag kommer i alla fall behålla min tills vidare.


Okej? Det här är ett skämt?

Avskyr den här pellejönsdagen börjar jag inse. Speciellt lurigt om det är ett skämt och folk börjar söka info om OQ i framtiden. Själv gillar jag 17000 skarpt och har varit mycket lockad ett längre tag.
 
Topp