• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rätta mig om jag har fel!

Axwell

Omega
Godkväll, hoppas ni har en trevlig fredag kväll! Satt och surfade runt lite då jag nyss fick sms från en kompis som hade hittat en gammal Breitling på vinden. Jag bad hon skicka lite bilder på den och jag vet inte vad ni tror men känns den inte lite fake? känns rätt slarvigt gjord med texten på baksidan, men jag är långt ifrån någon expert på Breitling så rätta mig gärna om ni tror motsatsen! I så fall vad för ref? pris?

MD8Lw0l.jpg

J7SzX1G.jpg

A6gmkIa.jpg


Ha en fortsatt skön kväll!
/Axwell
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Ja, den är fake. Om inte annat så ser du det på att man har två loggor på tavlan, varav en är gigantisk. Det är osmakligt till och med för Breitling.
 

Axwell

Omega
haha förstod väll det! men vafan, breitling om nån då dem i min mening har sjukt osmakliga klockor med några undantag! ska ta och meddela den glada nyheten till hon att hon kan skrota den så att vi har en mindre kopia där ute! :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förutom att hela klockan ser keff ut, så kolla in numreringarna på urtavlan. De är inte rätt centrerade någonstans.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Be han använda den!
Uppenbarligen vet han inte vad kvalitet är i något avseende så han förtjänar att använda den för att ens fråga ;)
 

Archie

Cartier
haha om den INTE är fejk bör nog breitling ta sig en rejäl funderare vadfan de håller på med och kanske byta bransch helt...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kolla på baksidan längst upp där det står CHRONOGRAPHE, olika storlek, ordet är delat och det ligger inte i linje överhuvudtaget. Detta kan vara en av de absolut sämsta fake klockorna jag sett, fy fan vad pinsamt! Att någon ens köpt den från början är helt oförståeligt!
 

Axwell

Omega
haha håller med alla ovanstående kommentarer! den borde verkligen få sig en rejäl omgång! men är ju som sagt inte min klocka men ska göra mitt bästa för att den ska få ett värdigt slut, återkommer i så fall med bilder efter slakten!
 
Topp