Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Råd ang. byte av länk

Diskussion i 'Diskussion' startad av Petter, 6 januari 2014.

1. Petter
    Trådstartare

Petter Bonde

Från:
    Västlandet
    Säkert en fråga som ställts tidigare men jag hittar ingen info vid en snabb sökning. Bytte nyligen tillbaka länken på min exp 2:a efter att haft nato ett tag. Det var inte speciellt enkelt då ändbitarna kräver att man trycker in båda stift-"piggarna" samtidigt då passformen är så tight. Man bör alltså hålla in stiften från två sidor och då borde man ju ha någon form av tång?? Vanliga bandverktyg kan väl heller inte va så enkelt även om det borde vara enklare än med tumnaglarna som jag nu använde.

2. morrism

morrism Friends of KS

Det finns verktyg som är som en tång från bergeon, men det ska gå utan! Använd en nål eller nåt och tryck in den hela vägen

3. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    På mina klockor funkar det, jag använder tandpetare för att ta bort eller sätta dit länken.

Övning, ger färdighet;)

4. David

David Bödeln

Enda verktyget du behöver är en flaska Hendrick's.

ssl gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield