• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rån hos SS

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Trött man blir. Tur att ingen kom till skada. Hoppas alla mår bra under omständigheterna.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Tråkigt som fan.
Vad är det för slags butik de har? Någon som varit förbi? Showroom eller som en vanlig klockbutik med säkerheten osv? Om det är slussar likt Rob E är det konstigt att han kom in när han varit där dagen innan?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Usch, man blir så trött.. Först Rob och nu detta inom loppet av ett par veckor.
Hoppas alla drabbade mår bra!
 

Vesper

Rolex
Tråkigt som fan! Lider med personalen, hoppas att ingen fick några psykiska eller fysiska men.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Om samma person försökte ta sig in dagen innan borde de ha lite att gå på, hoppas att personen i fråga åker dit!

Hoppas också såklart att allt är bra med personalen!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan man inte låsa inne folk i slussen när de är på väg ut? I väntan på polisen alltså.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Liter med personalen.

Som så många sagt tidigare: Synd att det finns människor som inte kan skilja på mitt och ditt. Världen vore så mycket enklare utan detta problem.
 

paradis

Audemars
"Enligt personalen ska samme man ha försökt ta sig in i butiken redan dagen före, men då blivit nekad." Konstigt att dom släpper in honom idag ? Måste vara något inom säkerhet, som gick fel..............som yonsson är inne på.
 

Randel

Cartier
Så förbaskat tråkigt alltså! Mina tankar går självklart till personalen, hoppas att alla mår under omständigheterna bra. Det är ju sjutton att det finns så många som har så svårt att skilja på mitt och ditt :depressed:
 
Topp