• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rån vid klockköp.

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Fick samtal från en kille igår som bodde i Bandhagen och hade många rolex enligt uppgift. Han prutade inte och ville ha f2f-deal. Tyvärr så hade jag ingen möjlighet att möta honom då jag befann mig i Göteborg i arbetet..
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fy fan säger jag bara! Brukar inte förespråka våld, och det gör jag inte nu heller! Men, dom jävlarna kunde gott och väl få stå under stupstocken på offentlig plats, där det talades om vad dom gjort för något. Hoppas verkligen det är OK med kvinnan, och att dom får fast rånarsvinen...


d0557.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Fyfan, speciellt när han varit in och sett att det var en gammal tant..

Inte alls riktat åt den 70-åriga tanten men till alla andra, gör upp affärer på offentliga platser och om det är större summor en klockbutik, bank eller liknande.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Så jävla bedrövligt. En dam i god tro, sliter av henne klockan...hönshjärnor. Hoppas damen repar sig.
 
Topp