• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rånförsök hos Eriksons?

SSL

Audemars
http://sverigesradio.se/sida/artike...6047509&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Polisjakt efter rånförsök i Sundbyberg

Publicerat kl 11:37
Två gärningsmän försökte under förmiddagen råna en klockbutik i Sundbybergs centrum. De försökte slå sönder dörren till butiken med ett grövre tillhygge, men misslyckades.

Gärningsmännen fick inte med sig något från butiken, utan försvann efter rånförsöket i en stulen bil. Flyktbilen har ännu inte hittats.

Ingen person ska ha skadats vid rånförsöket.
 

meo_swe

Audemars
Hoppas de anställda mår bra efter omständigheterna. Jävla pack det finns... Och sånt här slödder har rösträtt?!?!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Jääävligt mycket rån och skit nu innan jul....

Trist med butiken och jobbigt för de anställda, de är en jäkla trevlig ägare till den handlarn också.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Så det var därför en polishelikopter hoverade över Sundbyberg ett bra tag vid lunchtid. Misstänkte att det var något rån på gång, alltid lika tråkigt vem det än drabbar.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Oroande utvecklingen med rån mot butiker, hoppas allt gick bra under omständigheterna och hoppas de åker fast för sina brott.
 
Jag tror inte de åkte fast ping Echo Delta

Har inte hört något från polisen som är ansvarig för ärendet (Har en indirekt relation med herren privat) så jag tror de vet lika mycket som de gjorde efter rånet tyvärr.

Sjukt tråkigt att det finns idioter som håller på med detta, hoppas de fick sig en rejäl smäll av Fru Karma för deras bedrägliga beteende...
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Var inne hos Eriksons efter jobbet. Enligt Richard var det mest synd om en kvinnlig kund som var inne i affären vid tillfället, då hon tydligen blev ganska skärrad. Trist händelse, men som tur är verkar alltså alla under omständigheterna vara ok och business as usual var igång..
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Fan vad otäckt. Stackars personalen.
Jag var själv där vid 10.30 tiden idag, måste ha hunnit
Undan precis. :nailbiting:
/j
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Usch, blev vittne till när en ur affär i München precis hade rånats mitt på en av paradgatorna för 2,5år sedan.
Vi kom fram till butiken precis när återupplivningsförsöken pågick av den chockade ägaren som tyvärr avled i hjärtattack.

Fruktansvärt!
 
Topp