• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Röding på besök

Mr Chance

Kalmar
Vill dela denna coola dinka med er. En byggprojektledare som vi samarbetar med har denna 1680 Red på armen. -72:a enligt ägaren som haft den som daglig beater sen han köpte den för 30 år sedan. "Bezeln försvann för ett par år sen när jag städade vinden". Han betalade 5k för den...

20141112_122327.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Stenhård! :cool:

Berätta för honom om reaktionen här!

Bassman; han köpte den för 30 år sedan enl. trådstarten iofs... Men även då var 5 000:- rätt mycket mer än idag!
Värde idag; 50 000-70 000, kanske? Eller vad säger experterna?
Eller blir den alltid en "franken" iom. att vridring etc. är borta?
 

Bassman

Friends of KS
Mmm.. Köpte en begagnad Norton SS 650 för 6000kr 1974, stämmer hyfsat bra med index ang. Prisökning. Har den inte kvar tyvärr, mina brorsor fick den.
Borde köpt en klocka istället:greedy:
Lättare att lagra...
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Vill dela denna coola dinka med er. En byggprojektledare som vi samarbetar med har denna 1680 Red på armen. -72:a enligt ägaren som haft den som daglig beater sen han köpte den för 30 år sedan. "Bezeln försvann för ett par år sen när jag städade vinden". Han betalade 5k för den...

20141112_122327.jpg
MOAB?
 
Topp