• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rödingen - känns den igen?

10past10

Omega
Flipparen har definitivt bytt plexi.
Och om jag skulle ge mig ut på halt vatten skulle jag även påstå att hen har polerat bandhornen.
 

ErikGBG

Audemars
Menade 60 000 plus 10 för.service. Då har man.en.väl.fungerande med kass tavla.för priset av en.fungerande med.bra.tavla
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det verkar som den har fått sig en renovering? :)

TBwN858.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det där är väl Max på Nordic Watches i HBG.
Det verkar så. Gött att den har fått sig en renovering, det var den värd! (om det inte bara är utvändigt dom menar)

Det ser ut som dom har en del trevlig klockor, dock så vet jag inte så mycket om Nordic Watch. Någon som har handlat av dom eller som kan berätta något? Kanske dom till och med finns på forumet?
 

10past10

Omega
Gött att den har fått sig en renovering, det var den värd! (om det inte bara är utvändigt dom menar)

Med tanke på hur långtid omfattande renoveringar brukar ta, och med tanke på att 2 av 3 klockor på bilden verkar hålla samma tid, men inte Rödingen, så kan man, om man vill, spekulera i om insidan är redan är fixad ...

(Den rusade som en hantverkare på väg till ett svartjobb, när den låg på Kaplans).
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det verkar så. Gött att den har fått sig en renovering, det var den värd! (om det inte bara är utvändigt dom menar)

Det ser ut som dom har en del trevlig klockor, dock så vet jag inte så mycket om Nordic Watch. Någon som har handlat av dom eller som kan berätta något? Kanske dom till och med finns på forumet?

Tror inte han har gjort mer än att autosola hela boetten, usch! fulborsta länken, usch! samt att rätta till spiralen som låg fel på kaplansbilden. Resten är nog precis så risig som förr...
 

Compiss

Patek
2-Faktor
De flesta urmakare (som jag känner till i Sthlm) som fixar rolex har 2-4 veckors väntetid då jag kollade häromveckan.

Någon som har erfarenhet av hur säljaren är?
 
Topp