Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Radhussamling

Diskussion i 'Diskussion' startad av MKRGG, 2 september 2015.

1. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Ja, det är en radhussamling eftersom det är en samling tillhörande mig som bor i ett radhus. Exakt den här typen av logik lärde jag mig under 10 härliga veckor på filosofiska institutionen på SU. En erfarenhet för livet, på gott och ont. Men nu till bilder och text ladies and gents!
    image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
    Blev lite inspirerad av @Rozzy s tråd om tunna klockor så jag jämförde lite för mig själv. Min RDM är 9,2 vilket är förhållandevis tunt för att vara automat och ha komplikationer.
    image.jpg
    Den här var min morfars beater. Riktigt trevlig trots att den inte har något som helst reellt värde.
    image.jpg
    Min farfars NOR-klocka. Han var chefsingenjör på Degerfors järnverk i en vanvettig massa år.
    image.jpg
    Morfars finklocka. En alldeles underbar guldare med högt plexi.
    image.jpg
    Mitt senaste inköp.
    image.jpg
    Ja, man behöver två Superocean för att kunna jämföra tjocklekar.
    image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
    Alla behöver en sommar-rolex. Eller?
    image.jpg image.jpg
    Även två Suunto är ett måste. Batteriet är ju slut i Vectorn...
    image.jpg image.jpg
    Sommar-swatch, totalt oläsbar och helt idiotisk.
    image.jpg
    Min farfarsfar traskade tydligen omkring med denna. Jag använder den mycket sällan men den är skön.
    image.jpg
    Groupie...

Jag kan tänka mig ett antal kompliment till samlingen och har ett par planer för framtiden.

Hälsningar från radhuslängan

Porsan, Gurkan, Callxx och 28 andra gillar detta.
  2. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Vill också vara radhusbiff när man ser den samlingen :D

Mårtenssons ur Brookfield