• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Radhustripplar..?

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Jag bor i radhus och jag har en radhustrio!

Lite sting finns det ju i benämningen, för det är ju tre ganska mellanmjölkiga val som tillsammans bildar en komplett, och iofs mycket respektabel, garderob, rolex-sportis till kanarieöarna, reverson på nyår o speedyn lite när som helst...
:)


Du kan köpa ett radhus i Rydaholm för dom klockorna!:)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Min radhustrippel.

SszfzSk.jpg
 

SJ Smythe

Cartier
Allemansdinkorna/svennebananlyxiga safirsubben och speedyn kompletterade med Seiko budgetdressare när pengarna tog slut. Kort sagt, en radhustrippel.

PS
Dessutom fotat på fönsterbrädet i ett radhus.
DS

 

MJ24

Patek
2-Faktor
"Radhustrippel"…var inte det något man gjorde på 70-talet som omfattade att alla på festen la sin bilnyckel i en skål, drog en nyckel och gick hem med den, av motsatt kön, vars nyckel man dragit?;)
 

Nexus

Panerai
Har fått hem ett riktigt fräsigt Rolexställ nu, så jag passar på att bjuda på ett foto föreställande min "Kolonistugedubbel"
Ja, jag äger en kolonistuga.
Ja, det är självklart min champagnekyl som står till vänster i bild.
Ja, jag har antagligen aningen bättre smak är den förbannade Allmogen™
Ja, jag har gått på rommen för att fira.
IMG_20140703_200951.jpg
 

Dr Stein

Cartier
Riktigt inspirerande tråd! Många fina klockor och genomtänkta kombinationer. Själv räknar jag med att ha bytt tvåan mot radhus inom två år, så jag återkommer med min trippel lagom till sommaren 2016! :cigar:
 
Topp