Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rainer klockbox hjälp

Diskussion i 'Diskussion' startad av Beastie, 30 augusti 2013.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Wtf.
    Har läst mkt om de här boxarna från nån tysk snubbe som heter rainer. Googlar man så hittar man hans boxar till salu på nått som heter network54. Man måste vara reggad där för att beställa. Så jag gör ett försök att regga mig men det blir helt cp, det verkar bara som om sidhelvetet vill att man ska starta en blogg eller nått sånt. Jag är helt it handikappad, det är ett under att jag kan sirfa på KS.

Nån som vet hur fan man beställer en klockbox från den här rainer på network54?

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Beastie gillar detta.
  3. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    I den här annonsen har du ju hans mailadress: http://www.network54.com/Forum/3533...'s+XXL+WATCH+BOXES+++-+++new+models+available

Har själv en av hans boxar, bra grejjer! :)

Beastie gillar detta.
  4. Erikd

Erikd Stadsbo

Från:
    Östergötland
    Köpte en box av honom i början av sommaren. Skickade bara mail till honom på angivna adressen ovan. Han var mycket bra att ha att göra med och snabb på att svara!

Lycka till!

Beastie gillar detta.
  5. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Kan bara hålla med föregående talare. Har en låda med plats för sex klockor från Rainer och den håller mycket hög kvalitet. Snabba mailsvar och leverans. Rekommenderas!

Beastie gillar detta.
  6. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Tack för alla svaren! Nu blir det till att maila honom, måste bara lugna ner mig lite först. Blir alltid så nervös när man har med tyskar att göra, "don't mention the war" :)

Wastl och par gillar detta.
  7. cab

cab Friends of KS

Bumpar den här med en fråga. Vet att många sagt att kuddarna i Rainers boxar är rätt stora. Hur stora är då frågan?

Får man på klockan med länk om man har damhandleder(16cm)?

8. Rber

Rber Biskop

Nej, funkade inte för mig med ca 16cm också.

9. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Samma här...

Har även problem i Modalos winder gällande detta... måste nog köpa in andra kuddar, frågan är vart man kan hitta något som fungerar!

10. cab

cab Friends of KS

Okej, tack för svar. Trist :/

Fungerade precis i Modalos winder för mig men de satt bra tajt.

11. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Kan dra på de om man tvingar lite, men det känns inte bra... :/

12. cab

cab Friends of KS

Nej känns inte bra när de sitter så där tajt, därför jag inte använder den längre.

k0ltrasten gillar detta.
  13. Mw79

Mw79 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Svarar på båda frågorna. Du kan handla av han på Ebay, Jag köpte på tyska Ebay, var lite lägre pris. På den andra frågan som många redan svart på så nej, du får inte på 16 cm (på kuddarna i min i alla fall) men maila honom och fråga om det går att få mindre kuddar.

cab gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield