• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rally sweden, tips?

D

Deleted member 1265

Guest
Hej glada ks'are.
Jag har varit uppe två ggr över dagen.
Tacksam för tips, hur bra är vip-paketen?
Hur kul/prisvärt är det att övernatta?
Roligaste sträckor/dagar att titta på?
(Vilken klocka ska man ha på sig;) )
YRcx056.jpg
 

demondave

Rolex
Får bara vädret här hålla i sig kommer det bli kanonförutsättningar. Har beställt mer snö, och det är skapligt kallt ute.

Ingen värre rallyräv, men som värmlänning har jag givetvis sett några. Föredrar nåt fyrhjulsdrivet för att komma fram som planerat, varma sockar och undvika Colins Crest och dom andra packade ställena. Packade både gällande promille och folk. Föredrar att pulsa ut där det är lite ensligare, hittills alltid hittat bra ställen. Hade några år tillgång till presskartorna, mycket användbara. Och just ja, FM-radio är ett måste, Rallyradion på P4 Värmland. Antagligen genom den jag följer rallyt i år.

Hamnar jag ute i skogen blir det med Sinn UX på armen, med silikonbandet för att minska risken för köldskador :)
 
Topp