• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ralph Lauren sportar Panerai - Agnelli Stylee...

Har alltid tyckt det ser rätt lökigt ut att bära klockan utanpå tröjan/skjortan/jackan (Agnelli untantaget såklart), men tycker det såg coolt ut här, kanske beror på PAM:en!?
 
Har alltid tyckt det ser rätt lökigt ut att bära klockan utanpå tröjan/skjortan/jackan (Agnelli untantaget såklart), men tycker det såg coolt ut här, kanske beror på PAM:en!?

Hade onekligen inte varit lika lika coolt med en ny 60mm Dieselklocka som med en Vintage PAM eller Plopp...men är nog kombination av personerna och dom grymma dinkorna som gör det...
 
Edit: Skulle göra det själv, men är lite för feg...

Samma här, det kräver sin man...man måste vara övertygad om att man är tha shiiit, och känna sig 100% bekväm med det, lite som att bära och passa i hatt...

Phat Guido AKA Guido Wongolini, AKA Greame Wong....klarar det...

Phat_Guido_8_a.jpg


Phat_Guido_8_b.jpg


Phat_Guido_8_c.jpg


Phat_Guido_9.jpg


Phat_Guido_11.jpg
 
Det är RL...men visst, det kanske finns andra som ser exakt ut som honom och också har en Vintage Big Egiziano på 60mm....men du kan ju alltid fråga subtona på TRF som tog bilderna...
Jag är endå ganska säker på att det inte är han :) Kommer inte på vad han heter bara tyvärr. Såg en dokumentär om gubben för något år sedan. Jämför bilder på RL och denne gubbe så ser du skillnaderna ju... Men som sagt jag kan ha fel. Återkommer om jag kommer på namnet. Cool klocka ändå.
 

Mrjsander

Omega
Hans bilsamling är fantastisk! Innehåller bl.a. en av mina absoluta favoritbilar: McLaren F1 GTR LM. En av 5 tillverkade. Sultanen av Brunei köpte 3 av dom övriga. :meh:

Men angående den första bilden: är jackan jäkligt kort i armarna? Eller blev armen 1 decimeter längre när han hängde på den där metallklumpen på den?


Endast fem sålda, finns en till... ;) Riktigt fina bilar.
 
Topp