• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rapport från Sjöö Sandström hos Ahléns Ur, Örebro

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Tack för reportaget! Landsorten ser ju riktigt trevlig ut faktiskt och verkar ju inte sitta helt tokig på oss grabbar med lite tunnare handleder..
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Tack för ett fint reportage.
Hade planer på en snabbis förbi där i fredags, men tiden räckte inte riktigt till....
Visade de Oris samtidigt?
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Gillar Sjöö Sandströms formspråk. De har många fina modeller, och man ser snabbt att det är en SS. Dessa bilder fick mig att sakna min chronolink något fruktansvärt. Då den är på helservice + byte av tavla samt visare.

Tack för att du delade med dig!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tack för reportaget! Landsorten ser ju riktigt trevlig ut faktiskt och verkar ju inte sitta helt tokig på oss grabbar med lite tunnare handleder..

Den är cool. Här är en bild jag har nedsparad:
image.jpg
 

vonhall

Rolex
Tack för att du delar med dig! Både deras Gmt och Landsort är två klockor som växer i mina ögon! en dag så ...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt Jakob! Synd att man missade detta:-/
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Stenkul reportage. Var själv på ett besök hos dom när dom huserade Skeppsbron, fick också lite visning där. Det var på min SoS tid, hade tre stycken då. Nu ingen. Förrän i morgon :). Är lite svag för dom.
 

DrDre

Patek
Trevligt inlägg. Tycker alltid att det är mycket roligare med "riktiga" bilder än företagens studiobilder i reklamkataloger.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Bra reportage! Och naturligtvis mycket schyssta klockor. Tack för att du tog dig tid att sätta samman och dela med dig.:)
 

Warwian

Cartier
Helschyssta klockor! Är det någon som har någon insikt i vad de faktiskt gör med ETA-verken som sitter i klockorna? Hur står de sig rent finishmässigt? Finns några makrobilder på verkdetaljer att tillgå?
 

joh.jonsson

Panerai
När det kommer en Landsort med "seiko-lume" så köper jag en diiiirekt! det fattas verkligen på en sån där puck. :)
 
Topp