• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Raspberry Pi 3 model B, komplett färdigt kit

MrJL

Omega
2-Faktor
large

The Raspberry Pi 3 Model B is the third generation Raspberry Pi. This powerful credit-card sized single board computer can be used for many applications and supersedes the original Raspberry Pi Model B+ and Raspberry Pi 2 Model B. Whilst maintaining the popular board format the Raspberry Pi 3 Model B brings you a more powerful processer, 10x faster than the first generation Raspberry Pi. Additionally it adds wireless LAN & Bluetooth connectivity making it the ideal solution for powerful connected designs.

Specifications
Processor:
Broadcom BCM2387 chipset.
1.2GHz Quad-Core ARM Cortex-A53
802.11 b/g/n Wireless LAN and Bluetooth 4.1 (Bluetooth Classic and LE)
GPU:
Dual Core VideoCore IV® Multimedia Co-Processor.
Provides Open GL ES 2.0, hardware-accelerated OpenVG, and 1080p30 H.264 high-profile decode.
Capable of 1Gpixel/s, 1.5Gtexel/s or 24GFLOPs with texture filtering and DMA infrastructure
Memory:
1GB LPDDR2
Operating System:
Boots from Micro SD card, running a version of the Linux operating system or Windows 10 IoT
Dimensions:
85 x 56 x 17mm
Power:
Micro USB socket 5V1, 2.5A
Connectors:
Ethernet - 10/100 BaseT Ethernet socket
Video Output - HDMI (rev 1.3 & 1.4 Composite RCA (PAL and NTSC) Audio Output - Audio Output 3.5mm jack, HDMI
USB - 4 x USB 2.0
Connector - GPIO Connector 40-pin 2.54 mm (100 mil) expansion header: 2x20 strip Providing 27 GPIO pins as well as +3.3 V, +5 V and GND supply lines
Camera Connector - 15-pin MIPI Camera Serial Interface (CSI-2)
Display Connector - Display Serial Interface (DSI) 15 way flat flex cable connector with two data lanes and a clock lane
Memory Card - Slot Push/pull Micro SDIO

http://www.webhallen.com/se-sv/dato...tadapter_och_skal?atcl=product:boughttogether
http://www.raspberrypi.org/

Jag tänkte sälja denna minidator då jag aldrig använder den, den är förinstallerad med allt som behövs (den kommer utan minne och mjukvara).
Klarar av att spela upp alla format, även bluray iso.
Det som medföljer är det som du ser på bilden (dock ipad laddare) + ett större minneskort för mjukvara, så det är bara att koppla in och börja använda.

Kvitto och garanti finns från inköp 16.03.27, på dator + låda för 600:- jag har även köpt till minneskort + ström.
400:- + frakt skulle jag vilja ha. Annars finns den i Stockholm.
 
Topp