• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ratade Tag Heuer's, finns nån kärlek kvar?

Jonaz

Rolex
Klockorna alla älskar att hata?
ava7azyz.jpg


Min första "riktiga" klocka: 740.306
Har varit med om allt ifrån misshandel och giftermål. Kostade ca 14K när jag köpte den. Funderade samtidigt på en SUB som då gick på ca 20K. Valde jag rätt? ;)

Har burit den på länk sedan -95 och den har väl använts väldigt sparsamt senaste fem åren. En viss form av medlidande kan jag känna över den ibland när jag ser den ligga oanvänd ( hallå 38mm ) så idag fick den för första gången provas på skinnarmband.

Ser fram emot att se era skäms-heuer's


iPhone | Tapatalk
 

babanker

Panerai
Du valde fel från början ;) Men visst funkar din Tag! Inte så kunnig på deras modeller men ovanligt fin för en Tag á la 90-tal. :)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Spanjorer älskar Tag, ser dem ofta bära på en sådan. Nån kärlek finns det i dem :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Mangusta

Cartier
Spanjorer älskar Tag, ser dem ofta bära på en sådan. Nån kärlek finns det i dem :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Jänkarna gillar också TAG. :) Jag gillar TAG och har fortfarande inte begripit varför svenskarna verkar hata TAG. Det närmaste en förklaring jag har fått här på forumet är att deras utbud är för spretigt med billiga och väldigt dyra klockor fast det förklarar väl kanske ändå inte varför märket är så avskytt. Någon som kan upplysa mig i frågan?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Klockorna alla älskar att hata?
ava7azyz.jpg


Min första "riktiga" klocka: 740.306
Har varit med om allt ifrån misshandel och giftermål. Kostade ca 14K när jag köpte den. Funderade samtidigt på en SUB som då gick på ca 20K. Valde jag rätt? ;)

Har burit den på länk sedan -95 och den har väl använts väldigt sparsamt senaste fem åren. En viss form av medlidande kan jag känna över den ibland när jag ser den ligga oanvänd ( hallå 38mm ) så idag fick den för första gången provas på skinnarmband.

Ser fram emot att se era skäms-heuer's


iPhone | Tapatalk
Absolut ingen skäms på den!
 

Boris Balkan

Fark you!
Jänkarna gillar också TAG. :) Jag gillar TAG och har fortfarande inte begripit varför svenskarna verkar hata TAG. Det närmaste en förklaring jag har fått här på forumet är att deras utbud är för spretigt med billiga och väldigt dyra klockor fast det förklarar väl kanske ändå inte varför märket är så avskytt. Någon som kan upplysa mig i frågan?

 
Topp